دسته‌بندی نشده

تولید سیلندر گاز مایع (کپسول گاز)

تولید سیلندر گاز مایع (کپسول گاز)
شرکت معراج صنعت آلیاژ، بزرگترین تولید کننده سیلندر گاز مایع (کپسول گاز) در ایران با بالاترین کیفیت و تنوع محصولات تولیدی است

که مایه مباهات است که به عنوان یک شرکت ایرانی توانسته ایم یکی از پیشگامان تولید سیلندر گاز مایع از حیث تنوع و کیفیت در سطح بین المللی باشیم و توانسته ایم قسمتی از بازاهای خاورمیانه و جنوب شرقی آسیا را به خود اختصاص دهیم.

این شرکت توانایی تولید سیلندر گاز در اندازه های زیر را دارا می باشد:
سیلندر گاز (کپسول گاز) سایز 2.5 کیلوگرم
سیلندر گاز (کپسول گاز) سایز 5 گیلوگرم
سیلندر گاز (کپسول گاز) سایز 11 کیلوگرم
سیلندر گاز (کپسول گاز) سایز 25 گیلوگرم
سیلندر گاز (کپسول گاز) سایز 33 کیلوگرم
سیلندر گاز (کپسول گاز) سایز 50 گیلوگرم
منظور از سیلندر گاز مایع سیلندرهای فولادی ،قابل پرشدن مجدد و جوشکاری شده از فولادهای معین و مشخص است که حداکثر فشارگاز مجازآن 5/17 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد که میتواند از دو قطعه پرس شده و یک استوانه میانی ساخته شده باشد. در بیان مردمی (عامیانه) واژه کپسول گاز به جای سیلندر گاز به کار برده می شود. همچنین واژه های مخزن LPG که مخفف Liquefied Petroleum Gas است برای اشاره به سیلندر گاز مایع به کار برده می شود.

سیلندرهای فولادی در مصارف خانگی یا تجاری و یا سایر مصارف که احتیاج به مخزن قابل جابه جا شدن دارد کاربرد دارد و سیلندرهای با ظرفیت آبی نیم لیتر تاحداکثر 150 لیتر را شامل می شود. لازم به ذکر است که سیلندرهای با ظرفیت 5/2 لیتر تا 6 لیتر را پیک نیک می نامند.

مواد مورد استفاده در ساختمان سیلندرها ورق های فولاد با گرید SG255 که دارای ساختار یکنواخت بوده و از نوع فولادهای کوره اجاق باز (open heart furnace) از قبیل زیمنس مارتین و با کوره الکتریکی (Electrical furnace) نورد شده باشد.

توضیحاتی مختصر در مورد ساختمان سیلندر گاز مایع (کپسول گاز):
مواد: ورق های فولادی به کار رفته برای ساخت سیلندر، باید دارای ساختار یکنواخت بوده و از نوع فولادهای کوره اجاق باز (open Heart furnace) از قبیل زیمنس مارتین و یا کوره الکتریکی (Electrical furnace) نورد شده باشد.

این ورق های فولادی که برای ساخت و تولید سیلندر گاز مایع (کپسول گاز) بکار برده می شود، باید به خوبی نورد شده و عاری از هرگونه درز، حفره، فرورفتگی، چین و چروک و لایه لایه شدن باشد و انجام هرگونه تعمیر برای برطرف کردن معایب یاد شده در ورق ها ممنوع می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 14 =